Funda Arar mutlu evliliğin sırrını açıkladı. Müziğin başarılı isimlerinden birisi olan Funda Arar, önceki gün katıldığı bir etkinlikte mutlu evliliğin sırrını açıkladı. Kadın olmanın sadece ülkemizde değil, dünyada da zor olduğunu ifade eden ünlü şarkıcı, güzel ve alımlı kadın için hayatın daha da zor olduğunu söyledi. İşte haberimiz hakkında merak ettiğiniz tüm ayrıntılar…
Funda Arar mutlu evliliğin sırrını açıkladı. Türk Pop Müziğinin sevilen sanatçısı Funda Arar, 8 Mart Kadınlar Günü vasıtasıyla bir etkinliğe katıldı.
Kadın olmanın tüm dünyada zor olduğunu ifade eden ünlü şarkıcı, şunları söyledi:
“Her yerde kadın olmak zor. Türkiye de kadınlarla İlgili problemleri elbette konuşuyoruz ama haberlere baktığımızda dünyada da kadınlarla ilgili çok olay oluyor. Kendi ayaklarınız üstünde duruyorsanız kendi ekmeğinizi kazanıyorsanız, güzelseniz alımlıysanız maalesef her şey daha zor oluyor. Tüm dünyada maalesef kadına zorluklar çok fazla var. Bazı erkekler maalesef kadının güçlü olmasını hazmedemiyor. Ondan dolayı da kadınlara baskı yapıyorlar. Türk kadını bir çok zorluklara göğüs gerebilen, kurtuluş savaşında bile erkeklerle saf tutmuş, cephede savaşmışlardı.”
Funda Arar, Febyo Taşer ile 2004 yılından beri mutlu bir evlilik sürdürüyor.
Ben eşimin telefonunu hiç karıştırmam hiç bakmam bana da bakılmasını istemem
2004 yılında ünlü müzisyen Febyo Taşel ile nikah masasına oturan ünlü şarkıcı Funda Arar, mutlu evliliğin sırrını ise şu şekilde açıkladı:
“Sevgi başka bir şey ama karşılıklı birbirini seven ve ayrılan çiftler de var sonuçta. Karşılıklı anlayış ve sabır çok önemli. Bir de karşınızdaki kişiyi olduğu gibi kabul etmek lazım. Sizin istediğiniz bir kişiye kimseyi dönüştüremezsiniz. Onun için tartışmamak ve baskı yapmamak lazım. Karşımdaki nasılsa ben onu o şekilde kabul ediyorum. Karşınızdaki kişiyi olduğu gibi kabul etmezseniz her gün bir tartışma olur. Bütün ilişkilerde bu böyledir arkadaşlık ilişkilerinde de böyledir karı koca ilişkilerinde de böyledir. Arkadaşınızı kabul ediyorsanız onun huyuyla suyuyla o şekilde kabul etmeniz gerekir. O zaman bütün ilişkiler yürür. Ben eşimin telefonunu hiç karıştırmam hiç bakmam bana da bakılmasını istemem. Ben kendime öyle bir kontrolü yediremem. Eğer şüpheleniyorsam bir şeylerden olay zaten kopmuştur.”
Nur Fettahoğlu: İçimde canavar varmış… Star TV’de ekrana gelen Kardeş Çocukları dizinde rol aldan Nur Fettahoğlu, samimi açıklamalarda bulundu. Kızı doğduktan sonra hayata bambaşka baktığını ifade eden ünlü isim, yeni rolüyle ‘ailenin iyi kızı’ imajını nasıl yok ettiğini anlattı. İşte haberimiz hakkında merak ettiğiniz tüm ayrıntılar…
Nur Fettahoğlu: İçimde canavar varmış… Başarılı oyunculuğu ile olduğu kadar güzelliği ile de büyüleyen oyuncu Nur Fettahoğlu, Vogue Dergisinin Mart sayısına samimi itiraflarda bulundu.
Star TV’de ekrana gelen Kardeş Çocukları dizisinde canlandırdığı Umay karakteriyle başarılı bir performans sergileyen ünlü oyuncu, farklı bir hikayeyle ekranlara geliyor.
Rol aldığı dizisi ile ilgili canlandırdığı Umay karakterinin iyi aile kızı tanımlamasından uzak olduğunu ifade eden Nur Fettahoğlu, “İçimde bir canavar varmış, senelerdir saklıyormuşum.” dedi.
Nur Fettahoğlu, verdiği röportajda doğumdan sonra bütün hayatının kızından ibaret olduğunu söyledi.
Rol aldığı Aşk-ı Memnu dizisiyle geniş kitleler tarafından tanınan sevilen oyuncu, Vogue Dergisinden Ebru Çapa’ya verdiği röportajda 3 yaşındaki kızının doğumuyla değişen hayatını bakın nasıl anlattı…
“Doğumdan sonra bütün hayatınız çocuk oluyor. Onsuz gerçekten hiçbir şey yapamıyorsunuz. Kızım olmadan hiçbir şey yapmak gelmedi içimden uzun süre ama şimdi işin içine yoğun bir çalışma temposu girince, bazen ‘Allah’ım ya’ diyorum, ‘Bir saat… Sadece bir saat kimse olmasın etrafımda!’ Olabiliyor öyle yani…
Onun sayesinde sorunlarla çok daha güçlü bir şekilde baş edebiliyorum
Dünyaya yeni bir can getiriyorsunuz, adım adım gelişimini görüyorsunuz. Başka türden bir güç de veriyor insana. Mutlaka eksik hissettiği yerler de oluyor tabii insanın. Sonu yok…Neticede o da başlı başına bir karakter. Baskı uygulamadan, düşüncelerini engellemeden, gideceği yolda arkasındaki el olabilirsiniz ancak. Onu yapmaya çalışıyorum doğrusu. Ben de onun sayesinde sorunlarla çok daha güçlü bir şekilde baş edebiliyorum.
Tarifi yok Elisa’ya olan sevgimin, o olmasaydı savruldum
O olmasaydı, savrulurdum. Tarifi yok Elisa’ya olan sevgimin. Sok içine orada kalsın deseler, yaparım. Dursun orada sıcacık öyle…”
Emina Jahovic’den sürpriz hamle! Ünlü Sırp şarkıcı Emina Jahovic’ten beklenmedik bir hamle geldi. Emina Jahovic, eski eşi Mustafa Sandal ile ilgili sürpriz bir gelişmeye imza attı. Emina Jahovic, hangi hamlesi ile haber konusu oldu. Jahovic’in yeni hamlesi ne oldu? Bu hamlenin boşandığı eşi Mustafa Sandal ile ne ilgili var? Mustafa Sandal ve Emina Jahovic cephesinde neler yaşanıyor? Eski çiftin arasında neler gerçekleşti? Neden yeniden gündeme geldiler? Konu hakkında merak edilen tüm detaylar haberimizde…
Mustafa Sandal ve Emina Jahovic cephesinde neler yaşanıyor?
Yıllar önce büyük bir aşkla nikah masasına oturup hayatlarını birleştiren, ancak evliliklerinden dünyaya gelen iki erkek çocuklarına rağmen geçtiğimiz yıl Haziran ayında tek celsede anlaşmalı olarak boşanan Mustafa Sandal ve Emina Jahovic çifti cephesinde yeni gelişmeler yaşanıyor. Ünlü şarkıcı Mustafa Sandal ve boşandığı eşi Sırp asıllı şarkıcı Emina Jahovic, çocukları için yeni bir gelişme yaşadılar.
Ünlü şarkıcı Mustafa Sandal, boşanma sırasında eski eşi Emina Jahovic’e çocukları ile birlikte oturması için Acarkent’te bulunan evi vermişti. Ancak, aradan geçen aylar neticesinde Emina Jahovic çocukları adına sürpriz bir karara imza attı.
İddialara göre; Emina Jahovic, çocukları için Mustafa Sandal’ın ikamet ettiği yere taşınma kararı aldı. Emina Jahovic’in, Acarkent’te oturduğu evini kiraya verip, Mustafa Sandal’ın oturduğu Zorlu Center’de yaşamaya başlayacağı iddia edildi. Güzel şarkıcı Emina Jahovic’in, boşandığı eşi şarkıcı Mustafa Sandal’ın oturduğu siteye taşınma kararını, ortak oğulları için aldığı iddia edildi. Emina Jahovic ya da Mustafa Sandal cephesinden konu hakkında henüz bir açıklama gelmedi.
Hasibe Turhan Kimdir? Başarılı ve güzel şarkıcı Hasibe Turhan Kaç Yaşında? Hasibe Turhan Aslen Nereli? Hasibe Turhan Hangi Burç? Hasibe Turhan biyografisi ve hakkınızda bilinmesi gerekenler haberimizde…
Hasibe Turhan Kaç Yaşında? Hasibe Turhan Aslen Nereli? Hasibe Turhan Hangi Burç?
24 yaşında olan şarkıcı, 18 Temmuz 1994 doğumlu ve yengeç burcudur.
Hasibe Turhan Kimdir?
Şarkıcının Youtube platformunda ”Kaç Kere” isimli şarkısı 17 milyondan fazla görüntüleme almıştır. Yayınlandığı günde 400 bin izlenme almıştır. Çok tıklanan şarkısının ardından 20 Şubat tarihinde ikinci şarkısı olan ”Korktun Mu? ” İsimli klibi 5 milyona yakın görüntüleme almıştır. Görüntülemeye karşılık olarak sosyal medya hesabından takipçilerine: ”Yine diyecek bir şey bulamıyorum… HARİKASINIZ 🙈 beni destekleyen klibi paylaşan mesaj yazan o güzel elleriniz dert görmesin.. Herkese sonsuz teşekkür ederim !! Sizleri çok seviyorum ve inanın o kadar gurur duyuyorum ki burada olmaktan ❤️ mesajlara yetişemiyorum şuan maalesef ama bilin ki varlığınızı en derinden hissediyorum. Bütün hikaye paylaşımlarınıza benden REPOST!!” açıklamasında bulunmuştur.
29 Temmuz 2015 yılında ilk İnstagram hesabı paylaşımını yapmıştır. Hesabını aktif kullanmaktadır ve Son teklisini çıkarttığı Mayıs 2019’da 211 bin takipçisi bulunmaktadır.
Doğa Rutkay’dan annelik itirafı… Başarılı tiyatrocu Doğa Rutkay, usta sanatçı Melek Baysal ile birlikte katıldığı bir etkinlikte bomba gibi açıklamalara imza attı. Şu sıralar ikiz bebeklerine annelik yapmanın yanı sıra aynı zamanda yeniden ekranlarda boy göstermeye başlayarak izleyicilerine kavuşan ünlü tiyatrocu Doğa Rutkay, anneliğe dair çarpıcı açıklamalarda bulundu. Rutkay, sekiz aylık bebekleri ile keyifli günlerin tadını çıkarmaya devam ediyor. Doğa Rutkay ve Melek Baysal, hangi etkinlikte boy gösterdi? Doğa Rutkay, annelik ile ilgili neler söyledi? Annelik nasıl gidiyor? Detaylar haberimizde…
Şu sıralar ekranlarda yeniden boy göstermeye başlayan ünlü tiyatro oyuncusu Doğa Rutkay, ikiz bebeklerini dünyaya getirdikten sonra bir süreliğine oyunculuk ve çalışma hayatına ara vermişti. Rutkay, şimdilerde Güldür Güldür Show’da yeniden rol almaya başladı. Kısa süreli ayrılığın ardından yeniden izleyici karşısına çıkan Doğa Rutkay, usta sanatçı Melek Baysal ile birlikte Tepe Nautilus’un Kadınlar Günü’ne özel ev sahipliği yaptığı etkinlikte boy gösterdi. Doğa Rutkay ve Melek Baysal, çarpıcı açıklamaları ile etkinliğe damgalarını vurdu.
İkiz bebek annesi olan Doğa Rutkay, bebeklerinin sekiz aylık olmasının ardından yeniden çalışma hayatına geri döndüğüne vurgu yaparak “7\24 bebekleri ile kalan anneler mutsuz oluyor. Bunu kendimle deneyimledim. Bu yüzden üretmeyi ve çalışmayı istiyorum.” diye konuştu.
Melek Baysal’ın rol isteği
Usta oyuncu Melek Baysal ise, dizi dünyasının artık kendisine uzak olduğunu ifade ederek, kötü kadın rolünde oynamayı çok istediğini dile getirdi.
Cem Özer: Kadınları ayrıştırıyorum… 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde yaptığı paylaşımla dikkat çeken Cem Özer, eleştiri oklarının hedefi oldu. Bugün yayınlanan 2. Sayfa programının konuğu olan ünlü isim, yaptığı açıklamalar kendisine gelen eleştirileri yanıtladı. “Parazit kadın” çıkışıyla tepki çeken Cem Özer, kadınları ayrıştırdığını itiraf etti. İşte haberimiz hakkında merak ettiğiniz tüm ayrıntılar…
Cem Özer: Kadınları ayrıştırıyorum… 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde yaptığı ‘parazit kadın’ çıkışıyla eleştiri oklarının hedefi olan Cem Özer, oldukça tepki toplamıştı.
Sosyal medya hesabından ‘Hey sen, parazit kadın!’ diyerek bir gönderi paylaşan ünlü isim, şunları söylemişti:
Hey sen, parazit kadın! Geçinmek için, sırf sermaye olsun diye çocuk yapan! Şımarık şımarık, çocuk sesi ve konuşmasıyla; ‘Kociiiş, bugün bizim günümüz, bana ne alacaksın, akşama nereye gideceğiz?’ demeyi bırak da; sen kuaförde, pilateste, astrologda, yogada falan takılırken, evi toplayıp, silip, süpüren, bulaşığı,çamaşırı yıkayıp, kocanın donlarını ütüleyen, çocuğunun bokunu temizleyip mamasını veren evdeki ‘YARDIMCI KADIN’ın gününü kutla ve ona ihtiyacı olan, alabileceğin en pahalı şeyi hediye et. Budur 8 Mart’ın ruhu.”
Cem Özer, Dünya Kadınlar Günü’nde yaptığı paylaşımla eleştiri oklarının. hedefi olmuştu.
Eski eş ve sevgililerimize yüklenmemizin sebebi ego
Bugün yayınlanan 2. Sayfa programının canlı yayın konuğu olan Cem Özer, eleştirelere yanıt verdi. Kadınları ayrıştırdığını ifade eden ünlü isim, yine çok konuşulacak sözlere imza attı.
İşte Cem Özer’in anlattıklarından bazı satırbaşları…
-‘Seni o kadar çok seviyorum ki, senin için ölürüm’ dediğin kadından ayrıldıktan sonra, onun başkasıyla mutlu olması sana neden koyar? Hani ölmeyi düşünüyordun ya… Onun mutlu olması ölümden daha hafif.
-Ayrılıklardan sonra eski eş ve sevgililerimize yüklenmemizin sebebi ego…
-‘Bana bunu nasıl yapar?’… ‘Beni nasıl terk eder?’…’Beni bırakıp gittiği kadına bak!’…’Beni terk edip seçtiği adama bak!’…Bize bu öğretildi. Mutluluk üretme, türet…
-Benim eski bir menajerim vardı 3 kez evlendi. 2 de üvey evliliği var. Hayatında 5 kadın var önemli. Hepsini yan yana koy, kardeş sanarsınız.
-Ona dedim ki, ‘Oğlum sen aynı arabanın farklı modellerini alıyorsun, hiç mi başka arabayı merak etmiyorsun?’
-Mesela ben aynı arabanın farklı modelini almamışımdır. Hepsi farklıdır… Merak ederim.
Yılın 365 günü kadınlar tarafından ‘öküz’ olarak nitelendiriyoruz
-Şimdi de ‘Cem Özer, kadınları arabaya benzetti’ derler. Çünkü hayatımızda edebiyat yok. Teşbih sanatını unuttuk.
-Nurgül ile Pınar’ı birbirine hiç benzetmiyorum.
-Biz erkekler, yılın 365 günü kadınlar tarafından ‘öküz’ olarak nitelendiriyoruz.
-Mehmet Akif Alakurt geçenlerde ‘Türk kadınları’ diyerek bir şeyler yazdı. Bu bir genellemedir. ‘Parazit kadın’ bir teşbih. Teşbihde hata olmaz!
-Açın okuyun, kişisel gelişim kitaplarından ziyade Türk klasiklerini, dünya klasiklerini okuyun.
8 Mart ‘evin dışında çalışıp, para kazanan kadınların’ günü
-Pilates lazım evet ama Sokrates de lazım!
-8 Mart ‘evin dışında çalışıp, para kazanan kadınların’ günü…
-‘Ben çocuk bakıyorum’ Ee ne yapalım? bu sizin doğanızda var. Ben de doğurmayı çok istiyorum ama Allah vermemiş ne yapalım? Sen doğursan da bizden gelen küçücük şeye ihtiyacın var. O olmadan yap da göreyim! Ama tüp ama bilmem ne, yırtınsan da yapamazsın.
-Çocuğuna bile bakmayan, cicili bicili eşofman giydirip 1 saat ınstagram için fotoğraf çeken, çocuğunun altını bile bir kez değiştirmeyen, mamasını dahi yedirmeyip bakıcıya yaptıran kadına sözüm!
-Üretmeyen erkekten de çok sıkılıyorum!
-Bir parazit kadını yönetmek kolaydır. Kadın bir takım sorumluluklarını erkeğe devrederse, özgürlüğünü de erkeğe devreder.
Yemeği ve ütüyü ben yapıyorum
-Ben ayakları üzerinde duran, kendinden başkasına ihtiyacı olmayan kadınları tercih ettim.Çünkü o kadın seni seçmiştir, seninle istediği için beraberdir. Sana muhtaç olduğu için değil… Senin ona sağladığın imkanları o zaten kendi sağlayabiliyordur. Bunun parayla pulla da alakası yok.
-Biz evimizin temizliğini kendimiz yapıyoruz. Yemeği ve ütüyü ben yapıyorum. 15 günde bir de kadın geliyor.
-Hazır yiyen erkek de var. Kendi kazanmamış, babasından kalmış daralıyor! Akşama kadar at yarışı oynuyor. Üretmezsen daha çok sıkılırsın.
-Herkes dünyayı kendi yaşadıklarıyla algılar. Ben genellemelere alınmam. Ben sözümde dururum, duramayacağım sözü vermem. ‘Bakarız’ derim.
-Baby Shower diye bir şey çıktı. Doğmamış çocuğa hediye alıyorsun… Bizim kültürümüzde yok arkadaşlar. Bizde diş buğdayı var. Bu görgüsüzlük nereye kadar devam edecek?
-Ben bu ülkenin başına gelsem değil, diktatörü olsam ‘Anneler Günü’ reklamlarının tamamını yasaklarım. Annesine parası olmayıp hediye alamayan çocuk, onu sevmiyormuş gibi hissediyor.
-Çocuğunu 6 yaşında terk edip, 20 yaşına kadar görmeyen kadının Anneler Günü’nü kutlayacak mıyız? ‘Kadınları ayrıştırmayın’ diyorlar… Ayrıştırıyorum!
-Aynı şeyleri Öğretmenler Günü’nde de yazıyorum. Öğrencisinin kulağını çeken, onu döven öğretmen öğretmen mi? O meslek olarak öğretmen… Oradan para kazanıyor.
-O zaman annemizin, babamızın, abimizin de Öğretmenler Günü’nü kutlayalım. onlar da bize bir şeyler öğretiyorlar.
10 Mart 2019 Reyting Sonuçları Açıklandı! Dün akşamın reyting galibi kim? 10 Mart Pazar akşamı reyting listesinde zirvede kim var? Savaşçı mı? Kardeş Çocukları mı? 10 Mart 2019 reyting sonuçları haberimizde…
Tarkan’dan Şehrazat’a veto geldi! Ünlü söz yazarı ve besteci Şehrazat, bir dergiye verdiği röportajda yaptığı açıklama ile dikkat çekti. Son yılların modasına uyarak tribute albüm müjdesi veren ünlü söz yazarı, sanatçı dostlarından bir tek Tarkan’ın teklifini reddettiğini söyledi. Türk Pop Müziğine damgasını vurmuş birçok şarkının bestecisi ve söz yazarı olan Şehrazat, Ajda Pekkan ile yıllardır süren küslüğün de bittiğinin müjdesini verdi. İşte haberimiz hakkında merak ettiğiniz tüm ayrıntılar…
Tarkan’dan Şehrazat’a veto geldi! Yorumcu kimliği kadar Türk Pop Müziğine kazandırdığı birçok eserle de tanınan ünlü besteci ve söz yazarı Şehrazat, Plak ve Ben dergisine özel bir röportaj verdi.
Son yılların modasına uyarak tribute albüm hazırlığında olduğunun müjdesini veren ünlü besteci, sevilen sanatçıların albümde yer alacağını söyledi.
Sezen Aksu, Yıldız Tilbe, Nilüfer, Ajda Pekkan, Nazan Öncel, Mustafa Sandal, Gülşen ve Edis gibi pop müziğin en önemli sanatçılarının yer alacağı albümde, Şehrazat’ın “Neden Tarkan yok?” sorusuna verdiği yanıt dikkat çekti.
Tribute albümde yer almaları için sanatçı dostlarını tek tek arayıp, “Albümüme misafir olur musun?” diye sorduğunu söyleyen ünlü besteci, “Maalesef Tarkan yok. Aradım, kararına saygı gösteririm.” ifadesini kullandı.
Birçok ünlü sanatçının yer alacağı tribute albüme Tarkan’dan red gelmesi dikkat çekti.
Misafir olmak isteyenlerin başımın üstünde yeri var
Albümünde yer alacak sanatçı dostlarını özel olarak davet ettiğini söyleyen Şehrazat, şunları söyledi:
“Orası da bir ev, oraya misafir olmak isteyenlerin başımın üstünde yeri var. Birçok arkadaşımla görüştüm, sağ olsunlar hepsi çok nazik davrandılar. Hemen hemen herkes albümde var.”
Ajda benim kıymetlimdir
2010 yılında Ajda Pekkan’ın kendisinin şarkısını albümüne almaması yüzünden araları açık olduğu bilinen ünlü besteci, Pekkan ile barışmasını da şu sözlerle anlattı:
“10 sene geçti o kızgınlığımızın üstünden. Ajda kıymetlimdir. 53 yıldır hayatımda. Onun değeri, kıymeti harbiyesi başkadır. Bu yola Ajda ile ‘Yaz Yaz’ şarkısı ile çıktım. Anne evlat arasında bile bu tarz olaylar oluyor. İki kardeş arasında hayli hayli olur. Sevgim, saygım sonsuzdur.”
Ahmet Kural’ın uyuşturucu kullandığı ortaya çıktı! Ünlü şarkıcı Sıla’nın, sevgilisi Ahmet Kural tarafından darp edildiği iddiasıyla görülen mahkeme, ünlü oyuncu hakkında bir gerçeği ortaya çıkarttı. Geçtiğimiz hafta görülen ilk davada Ahmet Kural’ın Sıla hakkındaki sözleri tartışma yaratırken, uyuşturucu madde kullanmaktan aldığı ceza ortaya çıktı. Denetimli serbestlikten yararlanan ünlü oyuncu, hapis cezası mı alacak? İşte haberimiz hakkında merak ettiğiniz tüm ayrıntılar…
Ahmet Kural’ın uyuşturucu kullandığı ortaya çıktı!
Ahmet Kural’ın uyuşturucu kullandığı ortaya çıktı! Ünlü şarkıcı Sıla’nın oyuncu sevgilisi Ahmet Kural tarafından darp edildiğini iddia edip şikayetçi olması geçtiğimiz yıl magazin dünyasına damgasını vurmuştu.
Ünlü şarkıcı Sıla’nın şikayeti üzerine açılan davanın ilk duruşması geçtiğimiz hafta görüldü. Ahmet Kural’ın savunmasını yaparken kullandığı “Sıla Hanım’ın arkadaşlarıma ve inançlarıma yönelik saygısızlığı nedeniyle ayrıldık” sözleri büyük tepki çekti.
Ünlü oyuncu Ahmet Kural’ın uyuşturucu madde kullandığı için ceza aldığı ortaya çıktı.
Hakkında tedavi ve denetimli serbestlik kararı verilmişti
Basın ve yayın organlarından ünlü oyuncunun sözleri büyük tartışma yaratırken, 2009 yılında uyuşturucu kullanmaktan ötürü aldığı ceza ortaya çıktı.
2009 yılında uyuşturucu madde kullanmak ve bulundurmaktan dava açılan ünlü oyuncu Ahmet Kural hakkında görülen duruşma sonucunda tedavi ve denetimli serbestlik kararı verildi.
Ahmet Kural’ın mahkeme kararıyla gönderildiği tedaviye gitmemesi üzerine harekete geçen Cumhuriyet Savcılığı, dosyayı 2014 yılında yeniden mahkemeye göndererek dava açılmasını talep etti.
Tekrardan açılan davada kendisini savunan Ahmet Kural, “İşim gereği çok yoğun olduğumdan dolayı mahkemenizce verilmiş olan tedavi kararına uyamadım.” ifadesini verdi.
Hapis cezasıyla karşı karşıya
Görülen duruşmanın ardından ünlü oyuncu hakkında iyi hal indirimi uygulayan mahkeme, Kural’ı “kullanmak için uyuşturucu madde bulundurmak” suçundan 10 ay hapis cezasına çarptırdı.
Ahmet Kural’ın hakkındaki mahkumiyet kararının açıklanmasının geri bırakılmasına hükmedilmesiyle, ünlü oyuncu 5 yıl içinde başka bir suçtan ceza alırsa bu 10 aylık hapis cezasıyla karşı karşıya kalacak.
Tartışma yaratan sözlere imza atan ünlü oyuncu Ahmet Kural, Sıla’yı darp ettiği için hüküm giymesi durumunda uyuşturucu madde kullandığı için aldığı cezadan da hüküm giyecek.
Emre Aşık’tan eşi hakkında fuhuş iddiası! Eski milli futbolcu Emre Aşık, geçtiğimiz ay magazinde bomba etkisi yaratan ihanet görüntüleri üzerine mahkemeye başvurmuştu. Yağmur Aşık’a boşanma davası açan ünlü futbolcu, eşi hakkındaki iddialarıyla ortalığı karıştırdı. Yağmur Aşık’ın fuhuştan sabıkalı olduğunu, alkol ve uyuşturcu kullandığını iddia eden Emre Aşık’a eşi ne cevap verdi? İşte haberimiz hakkında merak ettiğiniz tüm ayrıntılar…
Emre Aşık’tan eşi hakkında fuhuş iddiası! Eski milli futbolcu Emre Aşık, eşi Yağmur Aşık’ın geçtiğimiz ay gittiği bir gece kulubünde erkek arkadaşıyla samimi fotoğraflarının basına yansıması üzerine boşanmak üzere mahkemeye başvurmuştu.
Boşanma davasının ardından eşi Yağmur Aşık hakkında 3 çocuğuna şiddet uyguladığı, fuhuştan sabıkalı olduğu, alkol ve uyuşturucu bağımlısı olduğu iddiasıyla savcılığa şiayetçi olan Emre Aşık, bir hayli tepki toplamıştı.
Emre Aşık, eşi Yağmur Aşık’ın çekilen bu görüntülerini affetmedi.
Fuhuştan sabıkalı olduğu için ismini de değiştirdiği iddia edilen Yağmur Aşık, avukatı vasıtasıyla bir açıklama yaptı.
Yağmur Aşık’ın avukatı Levent Karakoç, yaptığı açıklamada şu sözlere yer verdi:
“10.03.2019 pazar günü müvekkil Yağmur Aşık hakkında Emre Aşık tarafından 08.03.2019 tarihinde Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulduğu iddiası ile basın yayın organlarında iddia edilen şikayet dilekçesi kapsamında ki haber ve beyanın içeriğini oluşturan haksız iddianın gerçek dışı olduğunu öncelikle belirtiriz. Müvekkilimiz pazar sabahı 1,3 ve 6 yaşında anne bakım ve şevkatine muhtaç üç evladının yanındayken bu haberleri büyük bir üzüntü ile öğrenmiştir. Gerek yasal haklarının temini ve en önemlisi ise bakım ve şevkatine muhtaç 3 yavrusunun velayet görevini ifası kapsamında güçlü durması gerektiğini iyi bilmektedir.
Velayet anne babaların evlatlarına olan sevgi bağı kurmalarından yani şahsi haklarından ziyade bir görevdir. Haber içeriğinde müvekkilim hakkında dolandırıcılık, görevi kötüye kullanma, resmi belgede sahtecilik, para aklama gibi suçlara karışmıştır. Bu haksız beyanlar ile suçun adını dahi bu metinde müvekkilimizin ismiyle yan yana getirmekten haklı olarak imtina ettiğimiz diğer isnatla ilgili “iftira”, “hakaret”, “aile hukukundan kaynaklanan yükümlülüğün ihlali ile diğer yasal düzenlemelerden dolayı Anayasal şikayet hakkımızı müvekkilimiz lehine kullanacağız.
Müvekkilimizin geçmişi tertemizdir, yine tertemiz olarak kalacaktır
Müvekkilimizce pazar günü olmasına rağmen e -devlet sistemi yoluyla temin ettiğimiz 10.03.2019 tarih saat 12.30 da alınan adli sicil kaydı ve adli sicil arşiv kaydı isimli resmi belgede hiçbir sabıka kaydının bulunmadığı görülmektedir. Yani müvekkilimizin geçmişi tertemizdir. Yine tertemiz olarak kalacaktır. Ancak iddia edilen bu lekeler müvekkilimize değil, aile ve her iki tarafın çocuklarının kişisel gelişimine, hayatlarına atılmıştır. 6 yaşındaki küçük çocuk iki yıl sonra okulunda bu haberleri arkadaşlarından duyacaktır.
Müvekkilimiz henüz 26 yaşını yeni bitirmiş yaşamda ki geçmişe dair en güzel kaydı üç küçük yavrusunun varlığıdır. Meslek yaşamımızdaki tecrübelerimizden birisi de sayın Savcılık makamı hazırlık bürosunun böylesine hassas konularda hiçbir hal ve koşulda görevini ihmal etmediği ve bu şikayet dilekçelerini özenle koruduğudur. Bu haksız şikayetlerin basına ve kamuoyuna yansıtılması ile toplumsal bir güç elde edileceği yönünde ki algıyla hareket edilmesi büyük bir yanılgıdır. Hukuksal talepler yüce yargı önünde değerlendirilir ve hukuksal mücadele verilir. Bu açıklama ivedilik taşıması ve minicik evlatların yıllar sonra annelerine bu ağır ve haksız haberin içeriğini sorduklarında sağlıklı bir cevap almaları için yapılmaktadır
İstanbul 11. Aile Mahkemesi’nde açtığı davadan 2 ay önce feragat eden, müvekkilimizle yeniden yaşamak istediğini belirten, ancak öncesinde 16.11.2018 tarihinde eşim yurt dışında (müvekkilimizden bahsederek) diyen şikayetçi Emre Aşık, Anayasal şikayet hakkını boşanma davasına tesir etme gayesiyle kullanmaktadır. Gerçek dışı beyan ve yorumlarda bulunduğu anlaşılmaktadır. Kadın Hakları Bildirgesi ve ülkemizde ki tüm yasal düzenlemeler kapsamında müvekkilimizin hukuksal hakları belirli sınırlarda ( Yüce Adli Makamlar Huzurunda ) kullanılacaktır. Müvekkilimizin evlatlarına nasıl güzel davrandığı da aynı Makamın Huzurunda görülecektir. Aksini iddia eden ispatla yükümlüdür. İş bu açıklamalar devam eden boşanma davası ile ilgili olmayıp Sayın Savcılık Makamına yapıldığı iddia edilen beyanlarla ilgilidir.”