Durul Bazan: “Abdestsiz sokağa çıkmam”


Konuk olarak katıldığı bir programda inançlarından ve hayata dair düşüncelerinden bahseden usta oyuncu Durul Taylan, ölümden korktuğunu, abdestsiz dışarı çıkmadığını açıkladı. Detaylar haberimizde…

Usta oyuncu Durul Bazan, Emre Saygı’nın Youtube’den canlı olarak yayınlanan interaktif Talk Show programı ‘Hadi Be’ye konuk olarak katıldı. Hayatına ve karakteristik özelliklerine dair birçok konuda merak edilenleri anlatan Bazan, hayatı boyunca yaşadığı en gururlu anı da anlattı. Bunun yanı sıra ölüm hakkındaki düşüncelerini ve inancı hakkında da konuştu.

Durul Bazan, “Hayatta en çok istediğim şey çocuk sahibi olmak. Tüm yakınlarım bunu bilir. Çocuklara çok düşkünüm. Bayan arkadaşlarım hep ‘Sen çok iyi baba olursun’ diyorlar. Ama ben çocuğumu büyütecek anneyi daha bulamadım. Çünkü çocuk senin bir parçandır o seni andığında ölmezsin. Seni bir sonraki nesile taşıyacak olandır şeydir evlat.

Tavsiye :  Mezdeke Aynur cinayetindeki sır perdesi aralanmaya başladı!

Rahatım, ama bir tek ölümden biraz korkuyorum. Ancak bu konuda evham yapmıyorum. Ölmek için doğduk sonuçta. Hiç ölmeyecekmiş gibi yaşayanlar için bu onlara verilmiş mucize düşününce. Çünkü ölümü düşünse zaten her gün o korkuyla yaşayamaz ve bir şey yapamaz.
Aslında çok inançlı adamım. Benim belli ibadetlerim vardır. Onları yapmadan da kesinlikle dışarıya ve sokağa çıkmam. Hayattaki tek takıntım budur.” dedi.

Babasının vefat haberini sahnede aldığını söyleyen Bazan, “Konservatuar mezunu olmama ve oyunlar oynamama rağmen 30 yaşıma kadar ‘Oyuncuyum’ demedim. Çünkü büyüklerimiz usta olmak için usta olman lazım ve çırak yetiştirmen gerekli derlerdi. Benim hocam Müşfik Kenter’dir. Ben babamın öldüğünü öğrendiğimde sahnedeydim. Ertesi gün Müşfik Hoca telefon açtı ‘Oyunu iptal edelim mi?’ dedi. Kabul etmedim, o zaman bana ‘Bugün oyuncu oldun’ dedi. En gurur duyduğum an budur.” dedi.

Tavsiye :  Umut Eker ’den stili hakkında tüyolar

Usta oyuncu, yakın arkadaşlarının kendisine ‘kıl’ dediklerini ifade ederek, “Beni çok iyi tanıyanlar kıl olduğumu söylüyorlar. Mesela sürekli gittiğim restaurantta istediğim bir şey olmayınca oradan kalkıp giderim. Bir kere gelmişim dünyaya bu yüzden rahat olmalıyım. Bir de eğer istediğim bir yemekle veya başka bir şeyle mutlu olacaksam, sadece onu denemek için her yere giderim.” diye konuştu.


Like it? Share with your friends!

0
, 0 points
What's Your Reaction?
Kızgın
0
Kızgın
İnanılmaz
0
İnanılmaz
HaHa
0
HaHa
Beğen
0
Beğen
Muhteşem
0
Muhteşem
Üzgün
0
Üzgün

Comments 0

Bir Cevap Yazın

Durul Bazan: “Abdestsiz sokağa çıkmam”

log in

Captcha!

reset password

Back to
log in
Choose A Format
Personality quiz
Trivia quiz
Poll
Story
List
Open List
Ranked List
Meme
Video
Audio
Image